czwartek, 17 maja 2018

jak czyścić i dbać o O bag

Jak CZYŚCIĆ i DBAĆ o O'BAG 

(kiedy woda i mydło nie daje rady):


- środek super nabłyszczający do kokpitu PLAK (np. chusteczki)
- chusteczki z Rossmanna DOMOL
- mokre chusteczki (do pupy niemowlaków)
- chusteczki z Biedronki / rossmanna dla przedszkolaka (o zapachu gumy balonowej)
- pronto
- cif
- gąbeczka do nabłyszczania butów z Lidla,
- magiczna gąbka z Rossmanna - uwaga wyciera kolor - (ostrożnie!)
- czyścik z CCC ładnie nabłyszcza body
- margaryna/olej - natłuszczamy zastawiamy na godzinę i zmywamy


ŚLADY PO DŁUGOPISIE -

spryskać lakierem do włosów, zetrzeć wacikiem, a na koniec mokrą ściereczką.


PLAMY OD SPODNI / sweterków itp -

* odplamiacz AMWAY,
* CILLIT BANG,
* MARGARYNA (nie masło!!!) - na gąbkę nabierasz trochę margaryny i przecierasz i powtarzasz do skutku. Potem myjesz body w ciepłej wodzie z płynem do naczyń lub mydłem i gotowe. Jak szkoda jest "poważna" nasmaruj margaryną i zostaw na noc.


Do zadań specjalnych kiedy pojawią się rysy i smugi (niestety często się to zdarza):

- SUSZARKA - nagrzewamy rysę i ścieramy chusteczką,
- PRASOWANIE- przez szmatkę (bez wzorów) lub pieluchę tetrową.


POFALOWANA O'BAG -

Żelazko + deska do prasowania.
Prasujemy przez szmatkę (nie za długo) raz od wew. strony, a raz z zew. strony. Następnie kładziemy torbę na ziemi (na leżąco), wkładamy do środka książki (tak aby nie wbijać rogów książek w gumę - można je owinąć ręcznikiem). Na wierzch bodziaka również kładziemy książki i tak zostawiamy na kilka godzin.



Po użyciu tego magicznego środka z Lidla(ok2,50zł) mój O bag wygląda jak nowy! 

Rysy dosłownie zniknęły i nie wymagało to prasowania!
Wysmarowałam dokładnie całą torebkę RUBBER CLEANER'EM, po kilku minutach wypolerowałam.
 Środek nada się do każdego koloru body, jest przeźroczysty i delikatnie nabłyszcza torebkę.

23 komentarze:

  1. Jejku ale mi pomogłaś tym postem! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, to naprawdę działa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten W5, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... lece do lidla! Niech Cie „Bogblogoslawi za ten wpis 👍 Wielka wdzięczność!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie porady to ja rozumiem, no jak sobota to tylko do lidla ;) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ten środek jest jeszcze w lidlu dostępny ?

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak wyczyścić białe liny? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy odplamiacz nie zniszczy gumy? Myślicie, że białego obaga z nieszczesnymi plamami po czarnym płaszczu uda się uratować (zielonkawe przebarwienia przy górnej części; szare przy napisie - ciff, aceton, cleaner, mydło, woda - nic niestety mi nie pomaga)? Dajcie znać jakie macie sposoby na tak uporczywe przebarwienia od ubrań!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wielkie za ten sposób na wyczyszczenie po długopisie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja polecam na mega uciążliwe plany środek ze sklepu DINO Meglio sie nazywa. Za ok 8zl. Wszystko doczyści! Tez żółte plamy z białych koszul

    OdpowiedzUsuń
  11. A czym zmyje zacieki które nie da rady wyczyścić? Zrobiłam zacieki jakimś spray do butów (tak wyczytałam w necie)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ten środek jest nadal dostępny w Lidlu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy jakiś zamiennik do Rubber Cleanera z Lidla? Nie ma go w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  14. RRC Tire Rubber Cleane czy to będzie dobrym zamiennikiem?

    OdpowiedzUsuń
  15. kobietooo!?... dziękuję za ten artykuł... uratowałaś mi torebkę :) a na zaś ten złoty środek nabędę choć suszara baaardzo pomogła

    OdpowiedzUsuń
  16. i teraz w czasie koronawirusowym otwierając torebkę dotknęłam body dłonią, która była jeszcze wilgotna od środka dezynfekującego. Plamy, które pozostały wyglądają jak suche pomazańce.. i co teraz?

    OdpowiedzUsuń
  17. A co z przetarciami? Kiedyś czyściłam gąbka szorstka i jest wytarta... Da się to uratować? Suszarka nie pomogła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowała bym potraktować go żelazkiem ;)

      Usuń
  18. Pobrudziłam wczoraj moją jasną beżową obag od ubrań. Zafarbowała od czarnej suki :(
    Ale udało się!!!! Najpierw oblałam ją vanishem i wraz z ręcznikiem wyprałam w pralce, a później tarłam te miejsca zwykłą margaryną! Te najtrudniejsze zostawiłam natłuszczone na noc. Umyłam ciepłą wodą z mydłem i jest super!!!
    Ps. Gdyby po praniu w pralce obag gdzieś się pogniotła, suszarka zalatwia sprawę w 100%
    Polecam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Potarłam obag wacikiem z wodą z mydłem, ale tak tarłam, że niestety zmatowiłam strukturę. Jak to naprawic ? Proszę o pomoc ! :( :(

    OdpowiedzUsuń