poniedziałek, 7 maja 2018

Uchwyty handmade od OSO...

Dziś zrecenzuje  uchwyty ze skóry naturalnej od odmieńswojegobaga.

 Kilka dni po moich urodzinach udałam się odebrać z O bag Store swoją upragnioną torebkę O bag, na miejscu dokupiłam do niej liny w kolorze naturalnym i czarny organizer.  Jako że w bardzo krótkim czasie zwariowałam na punkcie tej torebki, zaczęło mi się marzyć by zmieniać jej dodatki, tak aby pasowała do każdej stylizacji.
Jakiś czas temu kupiłam buty w kolorze pudrowego różu, więc wpadłam na genialny pomysł aby ubrać mojego Standard'a Nero tak aby do nich pasował.

Oficjalny sklep marki niestety nie posiada na stanie uchwytów które by mnie zadowoliły, na szczęście tu z pomocą idą zamienniki hand made! 

Jedynie na stronie obag.eu mają w ofercie organizery w kolorze "rosa smoke", polska strona obiecuje że pojawią się wkrótce-nie mogę doczekać się mejla z informacją o dostępności!
Postanowiłam zagłębić się w temacie alternatywnych uchwytów dla O bag.

 Mistrzami pasków są właściciele odmieńSwojegobaga w swojej ofercie mają paski do standard, mini, o-50, jaja, moona i moon light. Cena zależy od materiału z którego będzie wykonany pasek oraz jego długości, oferują skórę naturalną oraz tworzywo.
Długo się nie zastanawiając zamówiłam krótkie uchwyty ze skóry naturalnej, w kolorze "pudrowy róż", były one w OUTLECIE za 27zł(!!) producent zastrzega sobie niedoskonałości w paskach outletowych. Jak wyglądają moje? Przekonajcie się sami..

 Na zamówienie czekałam 7dni,kurier zapukał dziś (tj 7.05) zamówienie złożyłam w poniedziałek 30 kwietnia dzień przed majówką. Paski mają 46cm długości, szerokość ok. 2cm i grubości 3-4mm, wykonane są ręcznie(!!!) z naturalnej skóry licowej. Minus daję im za brak w ofercie "łezek", które służą do mocowania pasków do torebki, posiadają tylko zaczepy do moon light i o pocet.
 Będę musiała dokupić łezki na Allegro, mam nadzieję że nie będą bardzo różnić się odcieniem różu...
Uchwyty przychodzą zapakowane w piękny lniany woreczek, z logo firmy.
Jest miłość od pierwszego wejrzenia, nie mogę doczekać się łezek i organu!  Producent zastrzegał sobie skazy, ale ja  żadnej nie znalazłam.
Za całość daje im 5+, było by 6 gdyby były łezki ;)

www.odmienswojegobaga.pl

www.odmienswojegoobaga.pl | odmień swojego obaga | o bag | uchwyty| handmade

www.odmienswojegobaga.pl | odmień swojego obaga | o bag | uchwyty | handmade

www.odmienswojegobaga.pl | odmień swojego obaga | o bag | uchwyty | handmade
www.odmienswojegoobaga.pl | odmień swojego obaga | o bag | uchwyty | handmade


2 komentarze:

  1. Również polecam.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzenie prac rękodzielniczych jest czasami niezwykle trudne ale dające poczucie spełnienia swoich artystycznych fantazji. Kiedy nasza kreatywność ruszy nic nie może jej zatrzymać. Przykładem takich są zaprezentowane powyżej paski ze skóry. Ciekawa technika wykonania oraz kolorystyka. Tworzy wspaniałe rękodzieło. https://artistroom.pl/

    OdpowiedzUsuń