piątek, 2 października 2020

Strój do PoleDance za 25zł!

 Hejka! 

Jeśli trenujesz PD od jakiegoś czasu, to wiesz ze od ofert sklepów szyjących stroje można dostać zawrotu głowy, ceny niestety też często są zawrotne. Koszt takiego kompletu to ok. 250 zł, stroje są piękne i napewno warte swojej ceny, jeśli twój budżet na to nie pozwala mam dla Ciebie alternatywę!

Przedstawię Ci moją rurkową garderobę za kilkanaście złotych, produkty przyleciały do mnie prosto z Chin, czas dostawy wynosił zwykle dwa tygodnie. Linki prowadzą do sklepów w których robiłam zakupy, ceny podane w poście mogą się różnic od aktualnych cen produktów. 

Miłych zakupów!

PS. LINKI UKRYTE POD RÓŻOWA CZCIONKĄ



1.czarne majtki z wysokim stanem  

są ze mną praktycznie od samego początku rurkowych przygód,  przyszły w 2 tyg.

14 PLNY








2. top z usztywnioną miseczką

kolorów na aukcji jest kilka, ja zdecydowałam się na zieleń i jestem szczęśliwa! Nie wymaga ubrania pod niego biustonosza, nawet w butterfly wszystko jest na swoim miejscu! Wybrałam rozmiar miseczki D, normalnie nosze 65F.

13,70 PLNY

3.zielone majtki z wyskokim stanem

Dorwałam je na tegorocznej wyprzedaży w H&M, dział ze strojami kąpielowymi.

10,90 PLNY 




4. krótkie szorty ala GG

Wielofunkcyjne spodenki które nadadzą się na rurkę, erotic, jogę i każda inna aktywność w lecie. Uwielbiam je jest to mój strzał w 10! Podobna kolekcje wydało ostatnio GymGlamur, jakość AliExpress’owych jest świetna nie wiem jak GG .

27 PLNY






5. wzorzyste majtki z wysokim stanem

szczerze mówiąc średnio  je lubię, materiał  bardzo sztuczny, komfort noszenia średni.

17 PLNY z kw.

 





6. legginsy z wysokim stanem

Idealne na każdy rodzaj aktywności fizycznej, kocham w nich biegać, jeździć na rowerze, uprawiać jogę i chodzić na siłownie. Sklep wysyła w dwa tyg do polski, zamówiłam już 3 pary, ani razu się nie zawiodłam!

różowe  37 PLNY

szare 45 PLNY 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz